Зомбиленд (ripcska) wrote,
Зомбиленд
ripcska

Запам'ятайте і розкажіть усім іншим базові права пасажира і ніколи не дозволяйте ними нехтувати!



1. Якщо ви купили електронний квиток з QR кодом, не обмінюйте його на звичайний. Роздрукуйте, але показуйте його зі смартфону. Якщо вони не зможуть його зісканувати, це проблеми провідника, а не ваші.

2. Сканувати квиток має провідник, а не ви. Якщо у нього нема сканеру, то він має піти за ним, а не ви.

3. Ви можете користуватися розетками в вагонах поїзда безкоштовно в будь-який час, це не залежить стоїть потяг чи їде.

4. Постільна білизна має видаватися у герметичних пакетах. Якщо пакет надірваний, ви маєте право його замінити на герметичний.

5. Якщо ви виявили погано випрасовану постільну білизну (з плямами), вимагайте її заміну, навіть якщо усі комплекти будуть такими. Зазвичай, після третього брудного комплекту, вам принесуть чистий зі спального вагону.

6. Постіль збирає провідник, а не ви. Усі заклики здати постільну білизну, ігноруйте.

7. Температурний режим має бути комфортним для поїздки. Якщо вам дуже спекотно, або холодно, викликайте начальника поїзда з правовими нормами перевезення пасажирів. В них ви зможете побачити дозволені температури перевезення пасажирів у різні сезони. Якщо умови перевезення не відповідають, начальник поїзда може вам безкоштовно надати таке саме за класом місце в іншому вагоні, або так само безкоштовно підвищити клас.

Пам'ятайте, якщо ви самі не буде вимагати дотримання ваших прав, ніхто за вас це не зробить. Зміни в тому числі на залізниці відбудуться тільки якщо ми самі їх зробимо. І обов'язково пишіть скарги, вони усі фіксуються. Європа починається з нас!


Tags: Железная дорога, Подвижной состав, Транспорт, Укрзалізниця
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

  • 0 comments